بهترين عطر زنانه چهار فصل

بهترین عطر زنانه 4 فصل

هنگامی که برای رفتن به بیرون –حال می خواهد یک مهمانی باشد یا سر کار و یا حتی یک خرید ساده- آماده می شود چیزی که می تواند تکمیل کننده استایل تان باشد قطعا عطر است. البته نه هر عطری بلکه عطر مناسب! شما باید بدانید که عطرها انواع مختلفی دارند از طقه بندی براساس جنسیت گرفته تا طبقه بندی براساس فصل مورد استفاده، رایحه، رسمی یا غیر رسمی بودن و … شما می توانید عطرهای مختلفی را انتخاب کرده و استفاده کنید. یکی از راحت ترین کارها در این زمینه انتخاب بهترين عطر زنانه چهار فصل است. عطری که محدود به فصل خاصی نیست و شما عمدتا در هر موقعیتی می توانید از ان استفاده کنید. در این مطلب عطر ملکوتی میخواهد به شما کمک کند بهترين عطر زنانه چهار فصل را شناخته و از میان انها مناسب ترین و جذاب ترین ها را برای خود انتخاب کنید تا همیشه خوشبو و شیک باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

در مورد بهترين عطر زنانه چهار فصل چه می دانید؟

اگر کمی در مورد عطرها اطلاعات داشته باشید حتما می دانید که ما دو دسته عطر داریم که با توجه به نت هایی (رایحه هایی) که دارند می توانیم انها را در گروه های عطرهای سرد و گرم دسته بندی کنیم. عطرهای سرد مناسب فصل های گرم سال بوده و در مقابل عطرهای گرم برای استفاده در فصول سرد سال کاملا ایده آل هستند. اما دسته ای از عطرها هم هستند که حد وسط این دسته بندی به شمار می ایند. یعنی رایحه انها نه گرم است و نه سرد بلکه رایحه ای کاملا معتدل دارند. به این دست عطرها عموما عطرها یا رایحه های چهار فصل گفته می شود. عطرهای چهار فصل رایحه ای نه سرد و نه گرم دارند و به همین دلیل هم برای همه فصل های سال مناسب هستندو فرقی نمی کند که در فصل گرمی مثل تابستان باشیم یا فصل سردی مثل زمستان، در هر صورت این عطرها رایحه ای کاملا ملایم و مطبوع دارند که نه شما و اطرافیان تان را در فصل های سرد اذیت کند و نه در فصل های گرم موجب سردرد یا ناراحتی تان شوند. یکی دیگر از مزیت های عطرهای چهارفصل این است چون بسیار لطیف و معتدل هستند تقریبا با هر تیپ شخصیتی سازگاری داشته و برای عموم افراد قابل استفاده هستند. به علاوه عطرهای معتدل یا چهارفصل با توجه به این که در همه فصول و هر آب و هوایی اعم از سرد و گرم قابل استفاده هستند می توانند به عنوان عطر شخصی هر فرد یا همان امضای عطری وی مورد استفاده قرار گیرند.اگر شما هم دوست دارید عطری داشته باشید که در همه فصل های سال بتوانید از آن استفاده کنید توصیه می کنیم در ادامه معرفی بهترين عطر زنانه چهار فصل با ما همراه باشید.

رایحه های بهترين عطر زنانه چهار فصل

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید خط بوی خاص خود را داشته و یک عطر امضا و همیشگی برای خود داشته باشید می بایست دنبال عطرهای معتدل یا چهارفصل باشید. معمولا عطرهای چهارفصل رایحه هایی دارند که در دسته ای زیر قرار می گیرند:

1. عطرهایی با رایحه تازه بهاری که عموما بوی خنکی داشته، fresh هستند و در عین حال هم کاملا ملایم و مطبوع به شمار می آیند مانند رایحه های مرکباتی مثل پرتقال یا لیمو و یا رایحع نعناع

2. عطرهایی که رایحه های گلی و در عین حال خنک و fresh دارند مانند عطرهایی با نت های گل یاس و گل رز

3. عطرهایی که رایحه گرم و مطبوع و در عین حال ملایم دارند مانند رایحه های چوبی و گیاهی که از جمله انها می توانیم به رایحه صندل یا خس خس اشاره کنیم.

4. رایحه های شرقی و ادویه ای که در عین حال مطبوع و ملایم باشند هم یکی از انتخاب هایی است که برای عطرهای چهارفصل در اختیار دارید. رایحه هایی مانند دارچین یا عنبر از جمله محبوب ترین ها در این مورد به شمار می آیند.

معرفی بهترين عطر زنانه چهار فصل

حال که تا حدودی با رایحه های چهارفصل زنانه آشنا شدید نوبت به آن می رسد که با چند مورد از بهترین این عطرها آشنا شوید و آنها را در لیست خرید خود قرار دهید.قطعا تعداد زیادی عطر با ریاحه چهارفصل در دنیا وجود دارد اما ما در این بخش به معرفی معروف ترین های آنها از محبوب ترین برندها می پردازیم که به شرح زیر است:

  • ادو پرفیوم کوکو مادمازل از برند شنل

برند شنل یکی از برندهای لوکس و اصطلاحا High Endدر دنیای مد و زیبایی محسوب می شود. یکی از لاین های محبوب این برند لاین عطر و ادوکلن ان است که طرفداران بسیار زیادی دارد. عطر کوکو مادمازل شنل یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطرهای این برند است که در سه سال متوالی توانسته جایزه بهترین عطر سال را از آن خود کند. کوکو مادمازل رایحه ای مطبوع و در عین حال فوق العاده دارد که سبب می شود در همه فصل های سال قابل استفاده باشد. عطری که وقتی از ان می زنید و پا به بیرون می گذارید قطعا چند نفری از شما در مورد ان خواهند پرسید. ماندگاری فوق العاده این عطر هم یکی دیگر از ویزگی های مثبت آن به شمار می آید و نت های آن در دسته نت های گلی و میوه ای و به صورت کلی تر مدیترانه ای قرار می گیرند. کوکو مادمازل در عین این که طبع شیرینی دارد اما نت های ان شیرین هستند. پس اگر شما هم بوهای شیرین را دوست دارید این عططر می تواند یک انتخاب بی نظیر برای شما باشد. ماندگاری فوق العاده، خط بوی عالی همراه با پخش بوی کاملا خوب در کنار هم سبب شده است کوکو مادمازل که به نام کوکو شنل هم شناخته می شود به عناون یک عطر شیک و چهارفصل شناخته شود. نکته ای که در مورد این عطر وجود دارد این است که این عطر کمی سنگین بوده و مناسب نوجوانان یا افراد حدودا زیر بیست و پنج سال نیست.

برای خرید ای محصول از عطر ملکوتی از طریق لینک زیر می توانید اقدام کنید.

خرید غطر کوکو مادمازل

نت های عطر کوکو مادمازل شنل

نت های ابتدایی کوکو مادمازل مرکباتی شامل: شکوفه پتقال، نارنگی ماندارین، پرتقال و ترنج است. بعد از چند دقیقه به نت های میانی آن می رسیم که گلی بوده و شامل: یاسمن سفید، یلنگ یلنگ، گل رز و گل حساس است. در نت های پایانی این عطر هم شاهد رایحه های چوبی و تند هستیم که شامل: نعناع هندی، مشک، خس خس، تونکا و وانیل است. شاید همین نت پایانی باشد که کوکو مادمازل را در عین چهارفصل بودن به یک عطر استثنایی، خارق العاده و فراموش نشدنی تبدیل می کند.

  • ادو پرفیوم the one از برند دولچه اند گابانا (D&G)

برند دولچه اند گابانا که در حالت معمول به ان دی اند جی گفته می شود هم یکی از پیشگامان عرصه مد و فشن است. این برند ایتالیایی در زمینه عطر هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. رنگ طلایی که برای پکیجینگ این عطر استفاده شده است نشان از لوکس بودن آن است. اگر دنبال عطری هستید که وجهه زنانه وجودتان را پررنگ تر نشان داده و شما را مانند یک افسونگر جلوه دهد قطعا د وان یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. رایحه این عطر شیرین و در عین حال گلی است و گروه بویایی آن هم از دسته کلی- شرقی است. این عطر از نظر ماندگاری بسیار عالی عمل کرده و از طرفی خط بوی بسیار خوبی از خود به جای می گذارد. اگر دوست دارید هر کجا که می روید عطرتان قبل از خودتان وارد محیط شده و حتی بعد از رفتن تان رایحه تان در محیط باقی بماند قطعا دولچه اند گابانا د وان بهترین گزینه روی میز برای شماست.

نت های عطر دولچه اند گابانا د وان

نت اولیه د وان مرکباتی میوه ای و شامل نارنگی ماندارین، ترنج، هلو و سرخالو است. پس از گذشت چند دقیقه نت این عطر به نت های گل برف، سدر، آلو و همینطور یاس می رسد. نت انتهایی این عطر هم شامل رایحه های کهربا، خس خس، مشک و وانیل است. در نت ابتدایی این عطر میوه و خصوصا هلو بسیار به چشم می آید. تضادی که شیرینی رایحه هلو با ترشی لیمو و لطافت تررنج دارد از د وان یک عطر خاص و مسحور کننده می سازد. در ادامه بوی یاس مشام تان را نوازش می کند و در آخرین نت ها هم شیرینی کهربا و رایحه وانیل یک پایان فوق العاده را رقم می زنند. د وان عطری مناسب خانم های شیک و باوقار است که دوست دارند در هر شرایطی بدرخشند.

برای خرید این عطر می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

خرید عطر زنانه د وان

ادو پرفیوم اله از برند ایو سنت لورن

قطعا ایو سنت لورن را به عنوان یکی از بزرگترین و مطرح ترین برندها و کمپانی ها در عرضه مد و فشن می شناسید. لوازم ارایشی، کیف و کفش و لباس های شب این برند همگی فوق العاده هستند و عطرهای ان هم همیشه جز پرفروش ترین ها و جذاب ترین ها به شمار می آیند. اگر به دنبال بهترين عطر زنانه چهار فصل هستید اله از ایو سنت لورن می تواند یکی از هیجان انگیزترین انتخاب ها به شمار بیاید. این محصول برای سال 2007 بوده و با وجود گذشت بالغ بر 15 سال از عرضه ان به صورت رسمی هنوز هم اله یکی از پرفروش ترین های ایو سنت لورن به شمار می آید.

شروع اولیه و نت های آغازین اله شاید کمی تند و پرهیجان باشد اما رفته رفته این شور و هیجان فروکش کرده و جای خود را به یک آرامش بی مثال می دهند. رایحه کلی که برای این عطر عنوان می شود شیرین و در عین حال کمی تند است و انرژی زیاد را القا می کند. پخش بوی اله بسیار خوب و ماندگاری آن هم عالی است. گروه بویایی که برای این عطر وجود دارد از نوع گلی، مشکی و چوبی است.

نت های عطر ایو سنت لورن اله

برای شناسایی بهتر یک عطر شناسایی نت های ان بسیار ضروری است. هر عطری شامل سه نت است: نت اولیه که در همان چند دقیقه ابتدایی از اسپری کردن عطر به مشام می رسد، نت میانی که پس از گذشت چند لحظه به مشام رسیده و تا مدت زمانی باقی است و در واقع رایحه اصلی هر عطری به شمار می آید و نت انتهایی که در دقیقه ها و ساعت های اخری که اثر عطر روی بدن یا لباس شما باقی است قابل حس است. اله با نت های گلی مرکباتی سرخالو و گل صد تومانی آغاز می شود و در ادامه می توانیم نت های گل رز و فریزیا و یاس را از ان استشمام کنیم. در آخر هم آنچه که از این عطر باقی می ماند نعناع هندی، سدر، خس خس و گل ختمی است.نت میانی که شامل گل های مریم و رز و فریزیا و یاس هستند سبب تعدیل رایحه این عطر شده و لطافت آن را افزایش می دهند.

ادوکلن اکلت از برند لانوین

برند لانوین یکی از محبوب ترین برندهای فرانسوی در زمینه تولید عطر و ادوکلن است. یکی از محبوب ترین و در عین حال شناخته شده ترین عطرهای این برند را می توان اکلت معرفی کرد. لانوین اکلت یکی از بهترين عطر زنانه چهار فصل به شمار می اید که در عین فوق العاده بودن از هر نظر یک مزیت بزرگ هم دارد و ان هم چیزی نیست جز قیمت اقتصادی و مناسب. اگر بخواهیم اکلت عطرهایی مانند کوکو مادمازل، اله، د وان و … را به عنوان عطر چها فصل و امضای خود انتخاب کتیم قطعا با توجه به قیمت بالایی که این برندهای لوکس دارندخرید و تمدید هرباره عطر برای افراد متوسط خیلی سخت می شود. اما اکلت اینجاست تا مشکل شما را حل کند. عطری با رایحه جذاب و چهار فصل و در عین حال اقتصادی و قابل تمدید کردن برای مدت طولانی. یکی دیگر از مزیت های اکلت هم مناسب بودن ان برای هر گروه سنی استو در واقع نوجوانان، دختر خانم های جوان و در کل همه خانم ها می توانند این عطر خنک و تازه را ستفاده کرده و از ان لذت ببرند. نت های ابتدایی این عطر شامل لیمو و گل یاس بنفش است. نت میانی ان رایحه های گل صد تومانی، شکوفه هلو، چای سبز و شکوفه ویستریا را در برمی گیرد و در نهایت ضیافت رایحه های اکلت با نت مشک، سدر و کهربا به انتهای خود می رسد.

برای خرید این عطر از فروشگاه عطر ملکوتی از لینک زیر اقدام کنید.

عطر زنانه لانوین اکلت

جمع بندی

عطرها طبع ها و رایحه های مختلفی دارند که در این میان عطرهای چهار فصل همیشه یک انتخاب خوب و مطمئن به حسابب می آیند. ین عطرها رایحه هایی ملایم و متعادل دارند و برای استفاده در هر فصلی کاملا مناسب هستند. در این مطلب شما را با چند نمونه از بهترين عطر زنانه چهار فصل آشنا کرده ایم که امیدواریم با کمک آن بتوانید بهترین عطر را برای خود انتخاب کرده و خریداری کنید.