چگونه همیشه بوی خوب بدهیم

چطور بدون عطر زدن هم خوشبو باشیم

خوش بو شدن و خوشبو ماندن، مسأله مهمی است که بیشتر آدمها فارغ از سن و جنسیت، به آن علاقه‌مندی فراوانی دارند. شاید به این دلیل است که افراد خوشبو وجهه اجتماعی بالایی پیدا میکنند و همین امر میتواند نقش مهمی در افزایش اعتماد به نفس آنها داشته باشد. علاوه بر این بوی خوب میتواند خود فرد را نیز به حس عالی و آرامشی مفید برساند. در این مطلب سعی بر آن داریم تا به شما بگوییم چگونه همیشه بوی خوب بدهیم؟ 

قطعا برای منظور چندین راه حل وجود دارد که ترکیبی از چند مورد آن، امکان این را ایجاد میکند تا به هدف خود برسید. 

  • رعایت روتین بهداشت بدن

رایحه‌ی بدن شما میتواند ارتباط مستقیمی با تمیزی داشته باشد. این که به چه تعداد دوش در هفته نیاز دارید، به نوع پوست و میزان فعالیت شما بستگی دارد. اگه شرایط این را ندارید که مدام دوش بگیرید، قسمت‌هایی که غدد عرق وجود دارند مانند زیر بغل و کشاله ران را شست و شو دهید تا عمده بوی بدن را کنترل نمایید. 

  • آشنایی و استفاده از خوشبو کننده‌هایی مانند عطر و ادکلن

شاید لازم است یکی از مولفه‌های اصلی داشتن بوی خوب را رایحه‌ای دانست که میتوان از استفاده‌ی عطر و ادکلن به دست اورد. درست است که یافتن عطری که  بتواند به بهترین نحو روی پوست نشسته و برای آن مناسب باشد، کار چندان آسانی نباشد. اما صرف سلیقه و اندکی تحقیق در خصوص اصالت ان، میتواند برای شما راهگشا باشد. پس از یافتن عطر مورد نظر و استفاده منظم از آن میتوانید همواره  با بویی ‌تر و تازه و طبیعی، رایحه‌ای خوش از خود بروز دهید. 

  • به نقاط مناسب بدن، عطر بزنید

شاید به این نکته واقف نباشید که اسپری عطر در برخی نقاط بدن میتواند برای مدت بیشتری شما را خوشبو نگه دارد. بهترین نواحی برای استفاده عطر را میتوان روی مناطق نبض‌دار مانند مچ دست، گردن و سینه، و حتی پشت گوش معرفی نمود. این روش میتواند بدون اینکه در مصرف عطر و ادکلن زیاده روی کنید، همواره نیاز شما را در خصوص خوش بویی فراهم کند. برای اینکه بدانید کجاها باید عطر بزنیم به وبلاگی که برای شما اماده کرده ایم راجع به این موضوع سر بزنید.

  • مرطوب کردن پوست با لوسیون یا کرم‌های معطر 

انتخاب نوع ‌و رایحه‌ی کرم یا لوسیون به سلیقه شما بستگی دارد. این موارد به شما کمک می‌کنند که ضمن مرطوب نگه داشتن بدن، برای مدت بیشتری رایحه خوبی داشته باشید. این موضوع در تابستان به دلیل خشکی بیش از حد هوا، بیشتر میبایست مورد توجه قرار گیرد.

  • به لباس‌هایتان توجه ویژه داشته باشید

 این موضوع کاملا شفاف و روشن است که علاوه بر پاکیزگی لباس، نحوه شستن آنها نیز نقش زیادی در بوی شما خواهد داشت. نوع مواد شوینده‌ای مورد استفاده و نحوه خشک شدن، را به عنوان عوامل تاثیرگذار، دست کم نگیرید.‌ طبق سخن یکی از سازندگان عطر با نام Linda Song، تولید کنندگان مواد شوینده لباس، همواره در تلاشند تا با بوی عطرهای متنوع، به کار خود رونق بیشتری دهند. پس شما در انتخاب رایحه‌ی شوینده لباستان کاملا با تنوع فراوانی رو به رو خواهید بود. علاوه بر این خشک کردن لباس در فضای آزاد نیز میتواند از گرفتن بوهای نامطبوع به طرز شگفت آوری پیشگیری کند.

  • از عطرتان پس از کاهش رایحه مجدد استفاده کنید 

قطعا شما هم از جمله افرادی هستید که ترجیح میدهید تا در تمام طول روز بوی خوبی داشته باشید. برای این منظور، لازم است بدانید که عطرها تا یک زمانی تمایل به ماندگاری بو دارند و پس از آن مجبور خواهید بود مجدد آن را شارژ کنید. حتی به دلیل بروز عرق یا بوی محیطی که در آن قرار دارید، اسپری عطر در میزان بیشتر و زمان کمتر، برای احساس خوشبویی راه حل مناسبی خواهد بود. 

  • حفظ نظافت پا و کفش

پا به دلیل موقعیتی که در فضای بسته‌ی کفش دارد، میتواند بوی ناخوشایند و نامطبوعی به خود بگیرد. شما با تمیز و خشک نگه داشتن پا و کفش در کنار کمک گرفتن از انواع پاک کننده‌ها و پودرهای خوشبو کننده، بر خوش‌بویی همیشگی خود، تاثیر مثبتی بگذارید. 

  • استفاده از شامپوهای خشک یا آنتی‌ باکتریال

چرب بودن مو و پوست سر هم میتواند به خصوص در فصول گرم، مسبب بوی ناخوشایند فرد شوند. شامپوهای خشک یا آنتی باکتریال کمک میکند که بتوانید از این امر پیشگیری نمایید. 

سخن پایانی 

قطعا شما هم برای یافتن جواب سوال چگونه همیشه بوی خوب بدهیم وارد این مطلب شدید. این موضوع میتواند به دلایل شخصی یا اجتماعی از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار باشد. مخصوصا در فصل‌های گرم سال که به دلیل تعریق و خشکی هوا، خوش‌بویی یک ویژگی محسوب میگردد. قطعا ترفندهای زیادی برای خوشبو ماندن وجود دارد که ما در این مطلب سعی کردیم بهترین و مهمترین آن‌ها را شرح دهیم. 

برای اینکه شما هم همانند افرادی که همواره خوشبو هستند، خوشبو باشید، کافی است که در کنار پاکیزگی بدن و پوشش خود، عطری با فرمولاسیون مطلوب و سازگار با پوستتان انتخاب کرده و آن را به روشهای صحیح به بدن خود اسپری نمایید. در کنار روش های بالا می توانید از عطر مناسب از لحاظ قیمت و بوی خوب روی عطر ملکوتی حساب باز کنید.

مشتریان گرامی

لطفا برای سفارش محصولات ابتدا از طریق واتسپ و یا تماس تلفنی از مشاوره تلفنی ما بهره‌مند شوید.