معروف ترین و خوشبوترین عطر زنانه 2023

خوشبوترین عطر زنانه

معمولا خانم ها یک عطر امضا دارند که متناسب با روحیات و علایقشان آن را انتخاب می کنند. البته بعضی از خانم ها ترجیح می دهند در این راه به دنبال ترندهای جهانی باشند. برخی ادکلن های به صورت بین المللی شناخته شده هستند. یعنی فرق نمی کند شما در اروپا باشید یا امریکا و یا ایران، این عطرها معروف ترین و خوشبوترین عطر زنانه شناخته می شوند. اگر شما هم پیرو مد و ترند روز هستید در ادامه با عطر ملکوتی همراه باشید تا محبوب ترین عطرهای زنانه 2023 را بشناسید.

آشنایی با معروف ترین و خوشبوترین عطر زنانه

عطرها یکی از آخرین مواردی هستند که استایل شما را تکمیل می کنند. پس توجه به انها و استفاده درست و به جا از هر عطری می تواند کمک شایانی به شما کند. اگر عطر مناسب استایل تان را نمی شناسید بهتر است از میان معروف ترین و خوشبوترین عطر زنانه که معرفی میکنیم یکی را انتخاب کرده و به عنوان عطر خودتان از ان بهره ببرید. البته که حتما دقت کنید عطر مورد نظرتان مناسب استفاده روزانه است یا نه بیشتر برای مهمانی ها و مناسبت های خاص مورد استفاده قرار می گیرد، چهار فصل است یا نه محدود به فصل های گرم و یا فصل های سرد سال است؟ و … با توجه به این نکته های ریز اما کاربردی می توانید بهترین عطر را برای خود انتخاب کرده و از آن لدت ببرید. در زیر چند مورد ز معروف ترین و خوشبوترین عطر زنانه را با هم می بینیم:

1. عطر بلک ارکید از برند تام فورد

اگر سلیقه بویایی تان بیشتر رایحه های گرم و شیرین را می پسندد توصیه می کنیم در خرید این عطر به هیچ عنوان تعلل نکنید. گرم و شیرین بودن بلک ارکید به رایحه ان هیجان و شوق می بخشد و ان را کاملا مناسب برای استفاده در مهمانی های شبانه خصوصا برای خانم های جوان و شیک می کند. گروه بویایی این عطر شرقی است که بوی وانیل هم چاشنی آن شده و یک ترکیب بی نظیر و به یاد ماندنی را ساخته است. بلک ارکید با نت های بی نظیری که دارد یک عطر اغوا کننده است که هر سی که بوی ان را می شنود مسحور ان خواهد شد. بنابراین توصیه مان این است برای قرارهای دو نفره عاشقانه تان حتما این عطر را در نظر داشته باشید و از جادوی آن استفاده کنید. پخش بوی این عطر فوق العاده است و اگر شما عاشق عطرهایی هستید که از خود خط بو به جای می گذارند پس مطمئنا عاشق بلک ارکید خواهید شد.

برای خرید این عطر می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

خرید غطر بلک ارکید

*نت های تام فورد بلک ارکید

اگر با عطرها کمی آشنایی داشته باشید حتما می دانید که هر عطر دارای سه نت بویایی است: نت های اولیه، نت میانی و نت انتهایی. نت اولیه همان رایحه ای است که پس از اسپری کردن عطر به بدن یا لباستان متوجه ان می شوید. معمولا این نت زیاد باقی نمانده و پس از گذشت چند دقیقه ما وارد نت میانی می شویم که ماندگارترین نت است. در نهایت هم نت انتهایی را خواهیم داشت که آخرین رایحه ای است که از عطر شما استشمام می شود و ممکن است تا چند روز هم روز لباس یا بدن تان به جا باقی بماند. نت های عطر بلک ارکید به شرح زیر هستند:

  • نت ابتدایی ان شامل: پرتقال ماندارین، یلنگ یلنگ، یاس سفید، گل یاسمن، ترنج، لیمو ترش، قارچ دنبال و انگور سیاه است.
  • نت میانی این عطر شامل: ارکیده، نیلوفر، یاسمن، یاس سفید، یلنگ یلنگ و روایح ادویه ای است.
  • نت انتهایی آن هم شامل نعناع هندی، خس خس، مشک سفید، کهربا، چوب صندل،وانیل و شکلات مکزیکی است.

2. عطر یوفوریا یا افوریا از برند کالوین کلین

یوفوریا را می توانیم یکی از محبوب ترین، پرفروش ترین و شناخته شده ترین عطرها در ایران به شمار آوریم. رایحه شرقی، گلی این عطر فوق العاده دلنشین بوده و در عین گرم بودن به هیچ عنوان نه شما و نه اطرافیان تان را اذیت نخواهد کرد. شما می توانید به راحتی این عطر را حتی در محیط های سربسته هم استفاده کرده و نگران هیچ چیری نباشید. ماندگاری یوفوریا بسیار خوب بوده و از نظر پخش بو و خط بو هم امتیاز قابل قبولی به ان تعلق می گیرد. اگر بخواهیم خیلی کوتاه این عطر دوست داشتنی را توصیف کنیم می توانیم به جذاب، دلنشین، ماندگار و رویایی اشاره کنیم. یکی از مزیت های این عطر این است که هم می توانید ان را به عنوان عطر روزانه تان مورد استفاده قرار دهید و هم برای مهمانی از آن به عنوان عطرهمیشگی تان بهره ببرید. یوفوریا از ان دست عطرهایی است که فکر می کنم کمتر کسی بتواند دست رد به سینه ان بزند و آن را دوست نداشته باشد.

نت های ابتدایی این عطر از برند امریکایی کالوین کلین یا همان سی کی (CK) شامل انار،  خرمالو و رایحه های سبز و تازه مانند برگ له شده، تنه بریده شده یا چمن باران خورده است. در نت های میانی رایحه های ارکیده سیاه، نیلوفر و گل چامپا را داریم و در نهایت این عطر با ضیافتی از رایحه های مشک، چوب ماهون، کهربا و بنفشه به نت های پایانی خود می رسد.

برای خرید این عطر و اشنایی بیشتر می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

خرید عطر ایفوریا زنانه

3. عطر الین از برند تیری موگلیر

به دنبال عطری شیک و لوکس و در عین حال خانمانه و خیره کننده هستید؟ کافی است یک بار الین تیری موگلیر را بو کنید تا تا لحظه آخر عمرتان این عطر را از یاد نبرید. عطر شیک و فاخری که حتی طراحی شیشه آن هم بی نظیر بوده و رایحه تلخ آن مشام هر کسی را نوازش می کند. اگر می خواهید مسحور کننده و جذاب باشید و همه اطرافیان جذب شما و بوی تان شوند پس حتما الین را به لیست عطرهای شخصی تان بیفزایید. نت های این عطر به گونه ای طراحی شده اند که شما را سحر انگیز و مرموز جلوه دهند، درست مانند اسمی که برای ان انتهاب شده است: فرازمینی! توصیه مان این است الین را برای استفاده روزانه هدر ندهید بلکه ان را برای مناسبت های خاص، مهمانی های باشکوه و موقعیت های رسمی نگه دارید. این عطر در گروه بویایی گلی، گرم . تلخ قرار می گیرد و برای فصل های سرد سال و همینطور مناطق سردسیری یک انتخاب فوق العاده به شمار می اید. نت های تشکیل دهنده الین بسیار ساده هستند، اما در عین سادگی ترکیب آنها مانند معجزه عمل میکند. الین هم از ان دست عطرهایی است که محال است وقتی ان را می زنید و جایی می روید از شما نپرسند که عطرتان چیست.

نت های ابتدایی الین گرم و کهربای سفید است. سپس شما به مهمانی نت های میانی ان که ترکیب سکرآوری از نت های چوبی است دعوت می شوید و این ضیافت خیره کننده با یاس آفتابی به انتهای خود خواهد رسید. اگر از ان دست افرادی هستید که دوست دارید در هر مراسمی مانند یک تک ستاره بدرخشید پس حتما برای تکمیل استایل تان الین را فراموش نکنید.برای خرید این عطر از طریق لینک زیر می توانید اقدام کنید.

خرید عطر الین

4. عطر مون پغی یا مون پاریس از برند ایو سنت لوران

تصور کنید در یک شب خنک بهاری، در پاریس و در خیابان شانزلیزه یا در کنار رود سن در حال قدم زدن هستید و دست در دست عشق تان هوا مطبوع و خنک بهاری را به ریه می کشید. عطر گل ها خیایان را پر کرده و یک شب عاشقانه و رومانتیک انتظارتان را می کشد. مون پاریس ایو سنت لورن تقریبا تداعی کننده چنین وضعیتی است. این عطر تفسیری از یک عشق قوی و در عین حال آزاد و رها و کاملا متعهد است. گروه بویایی این عطر دل انگیز گلی میوه ای است و می توانیم رایحه ان را معتدل و چهار فصل بدانیم. ماندگاری آن فوق العاده و پخش بوی آن هم رضایت بخش است.

نت های اولیه مون پغی شامل: ترنج، گلابی، نارنگی، تمشک، توت فرنگی، پرتقال و ترکیب کالون است. نت های میانی آن ترکیبی از عطر یاس، گل صد تومانی، شکوفه پرتقال و گل تاتوره بوده و نت های انتهایی ان را هم خزه درخت بلوط، مشک، نعناع هندی، سدر، وانیل و آمبروکسان تشکیل می دهند. اگر به دنبال عطری خنک، لطیف، دوست داشتنی و غیر قابل فراموش شدن می گردید مون پغی یکی از هیجان انگیزترین گزینه هایی است که برای شما روی میز قرار دارد.

5. عطر جورجیو آرمانی کد

اگر بخواهم عطر آرمانی کد را برایتا توصیف کنم می توانم از خانمی جذاب و جسور بگویم که با یک کلاه فرانسوی بزرگ در یک نیمه شب پاییزی از کنارتان می گذرد و تنها چیزی که از او باقی می ماند عطر بی نظیرش است. آرمانی کد یک عطر گلی میوه ای است که طبع ان گرم است و بیشتر مناسب فصل های سرد و خنک سال است. بنابراین توصیه می کنیم تابستان ها دور آن را خط بکشید و به دنبال عطرهای خنک تر باشید. اما این عطر در پاییز و زمستان غوغا می کند و نگاه ها را به سوی شما می کشاند. رایحه این عطر به گونه ای است که حس جسارت به شما داده و اعتماد بنفس تان را به شدت بالا می برد. پس اگر قرار است در موقعیتی قرار گیرید که تصویر یک خانم زیبا، جذاب و جسور را از خود ارائه دهید توصیه مان این است که حتما استایل خود را با اسپری کردن چند پاف از ارمانی کد تکمیل کنید.

نت های اولیه این عطر اغواگر و مسحور کننده شامل نارنج، پرتقال و گل یاس است. در نت های میانی ان رایحه های شکوفه پرتقال، باز هم گل یاس و زنجبیل خودنمایی می کنند. نت های انتهایی آرمانی کد هم شامل عسل، وانیل و چوب صندل سفید است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این عطر به شدت مورد علاقه و پسند آقایان است، پس برای شب های رومانتیک دو نفره با پارنترتان می توانید روی ان حساب ویژه ای باز کنید.

6. شنل چنس

اگر بخواهم یکی از معروف ترین و خوشبوترین عطر زنانه را معرفی کنم که کم هم طرفدار ندارد قطعا می توانم از شنل چنس نام ببرم. این عطررنگ ها و بالطبع رایحه های گوناگونی دارد که در این میان رنگ صورتی آن از همه محبوب تر و پرفروش تر است. یک عطر کاملا زنانه، شیک و رسمی که برای مهمانی ها و مناسبت های خاص فوق العاده بوده و می تواند شما را به ستاره جمع تبدیل کند. این عطر برای دختر خانم ها کمی سنگین بوده و توصیه می شود خانم های جوانی که در سال ای اخر دهه بیست زتدگی شان هستند از ان بهره ببرند، آن هم تنها برای موقعیت های رسمی و مهمانی های خاص. این عطر در عین داشتن یک بوی شیرین و دوست داشتنی خنک هم هست. در نتیجه شما را دل زده نمی کند، بلکه هرچه بیشتر می گذرد بیشت دوست دارید آن را استشمام کنید. ماندگاری این عطر حرف ندارد و پخش بوی آن فوق العاده است. به علاوه خط بوی خوبی هم از خود به جا می گارد و در یک کلمه می توانیم بگوییم شنل چنس یک عطر همه چیز تمام است.

*نت های شنل چنس

این عطر رایحه ای گلی مرکباتی دارد و در عین حال کاملا خنک و تازه و لطبف هم هست. نت ابتدایی ان کاملا مرکباتی بوده و شامل گریپ فروت و پرتقال خونی می شود. در نت های میانی ان می توانیم رایحه های گل یاسمن و همینطور مشک را پیدا کنیم و در نهایت در نت های انتهایی ان سدر، سوسن، زنبق و رایحه علف تازه را استشمام می کنیم. شنل چنس تندر هم یک نسخه دیگر از این عطر است که تفاوت ان با شنل چنس معمولی در تندی بوی آن است. نت های به، سنبل، عنبر و چوب سدر ویرجینیا به ان اضافه شده است و یک رایحه تند و تیز اما خاص و دوست داشتنی را به وجد اورده است.

جمع بندی

عطرها همیشه می توانند از یک استایل معمولی یک استایل خاص و فوق العاده بسازند، فقط در صورتی که به درستی انتخاب شوند. بسیاری از خانم ها به دنبال معروف ترین و خوشبوترین عطر زنانه هستند تا از ان به عنوان مکمل استایل خود بهره ببرند و همه چشم ها را به خود خیره کنند. در این مطلب 6 مورد از معروف ترین و خوشبوترین عطر زنانه را به شما معرفی کرده ایم که امیدوریم به کمک انها بتوانید در هر موقعیتی ستاره جمع باشید.