10% -

عطر لارسی لوان راینو مردانه-LARSI LUAN RHINO EDP

ارسال رایگان سفارش‌های بیشتر از ۲ میلیون تومان
ارسال سریع به سراسر ایران

Original price was: ۴.۳۸۰.۰۰۰ تومان.Current price is: ۳.۹۴۲.۰۰۰ تومان.

مشخصات عطر لارسی لوان راینو مردانه-LARSI LUAN RHINO EDP

توضیحات تکمیلی

برند

جنسیت

حجم

غلظت

رایحه

,

کشور مبدأ برند

سن مناسب

, ,

توضیحات

عطر لارسی لوان راینو مردانه-LARSI LUAN RHINO EDP

عطر لارسی لوان راینو مردانه وقتی ماه بر فراز ساوانا طلوع می کند و ستارگان مانند الماس در سیاهی مخملی آسمان چشمک می زنند، صدای قدمهای قدرتمند راینو فضا را پر می کند.

عطر لارسی لوان راینو مردانه قدرتمند، باشکوه و قابل احترام است. راینو نماد مردیست که مصمم به غلبه بر چالش ها و استقامت در مواجهه با ناملایمات است. از خود و کسانی که به آنها اهمیت می دهد دفاع می کند و احساس امنیت و محافظت را ارائه می دهد.

در ترکیب قدرتمند عطر لارسی لوان راینو مردانه ، طراوت درخشان و نت های آروماتیک به سرعت با حسی گرم و غنی مواجه می شوند وبا چوب های گرانبهای افسانه ای سمفونی آرام و دربرگیرنده ایجاد می کنند.

هرم بویی و رایحه عطر لارسی لوان راینو مردانه :

سرسخت و انعطاف پذیر

چوبی / آروماتیک

نت‌های ابتدایی: مریم گلی، اسطوخودوس، ترنج

نت‌های میانی: زعفران، پرالین

نت‌های پایه: آگاروود (عود)، چوب سرو

توضیحات برند لارسی لوآن :

“Unleash Your Inner Wild”

“وحشی درونی خود را آزاد کنید”

 

در قلب جنگل های بارانی استوایی، جایی که درختان کهن راز باد را زمزمه می کنند و گل های استوایی به هر رنگ رنگین کمان شکوفا می شوند، زادگاه لارسیلوان قرار دارد.

لارسیلوان مظهر ماهیتی وحشی و رام نشده است. داستان لارسیلوان با الهام از مفهوم Inner Wild “وحشی درون” خلق شده است و آن را با مقاصد عجیب و غریب و مناظر رام نشده، با میل به رهایی حواس و باز کردن رازهای دنیای طبیعی همراه می کند؛ از فردیت و ابراز وجود تجلیل می‌کند و شما را تشویق می‌کند تا وحشی درونی خود را آزاد کنید و زندگی را مطابق با شرایط خودتان، زندگی کنید.

در هسته ذاتی خود، ما نیاز داریم که با طبیعت مادر و عناصر آن، ارتباط داشته باشیم. اما همانطور که تکامل یافته‌ایم و جنگل‌های بتنی خود را ساخته‌ایم، به‌طور باورنکردنی به زیبایی آنچه سیاره‌ مان ارائه می‌دهد و آنچه طبیعت وحشی عمیق‌تر ما می‌خواهد، بی‌تفاوت هستیم. امروز در دنیایی گرفتار شده‌ایم که از همه جهات پر از ترس و اضطراب است و در مسیر زندگی و هدف خود احساس ناراحتی و سردرگمی می‌کنیم.

“وحشی درون” Inner Wild به جنبه های رام نشده، مهار نشده و کشف نشده درون ما اشاره دارد که “در انتظار کشف و بیان هستند” بخش هایی که ممکن است در طول زمان آنها را سرکوب کرده یا نادیده گرفته باشیم، مانند تخیل، حس بازیگوشی یا تمایل به ماجراجویی. بخش هایی از ما که مشتاق آزادی، خلاقیت و اصالت است و برای داشتن یک زندگی پرمحتوا و معنادار، استفاده از آن ضروری است.

“وحشی درون” پیوند نزدیکی با طبیعت رام نشده دارد – گل های وحشی که در بیابان رشد می کنند، حیواناتی که آزادانه در زیستگاه های طبیعی خود پرسه می زنند یا طوفان هایی که در سراسر آسمان خشمگین می شوند و همچنین در مورد پذیرش جنبه های غیرقابل پیش بینی و رام نشده زندگی و خودمان است. با در آغوش گرفتن وحشی درونی خود، می توانیم: به غرایز و شهود مان اعتماد داشته باشیم. جسارت رفتن به سوی ناشناخته ها را داشته باشیم و به جریان زندگی و به خودمان اجازه دهیم تا با خرد درونیمان هدایت شویم.

لارسیلوان یک برند عطر پریمیوم برای کسانی است که خواهان ماجراجویی، آزادی و ارتباط با طبیعت هستند و به افرادی که مشتاق چیزی فراتر از یک عطر هستند، پاسخ می دهد – آنها یی که به دنبال تجربه ای هستند تا حواسشان را شعله ور کند و الهام بخش وحشی درون شان باشد.

بسته بندی عطرها، دارای طراحی شیک و مدرن با طرح و رنگی جسورانه است که از ساوانای آفریقا الهام گرفته شده است. درب عطرها شبیه سر حیوانات هستند و حسی از فانتزی و بازیگوشی را به عطرها اضافه می کند.

این کلکسیون با نام Sahara Oasis “صاحارا اُ اِی سیس”، شما را به یک منظره صحرایی پر رمز و راز می برد که در آن نور طلایی غروب آفتاب آفریقا، درخششی گرم بر ساوانا می‌افکند و جایی که دو جفت متضاد را در هماهنگی با هم قرار می دهد. با تأکید بر تضاد بین ویژگی‌های ظریف و زنانه گالیا و تروپیکس و ویژگی‌های جسورانه و مردانه ثور و راینو و شما را به غوطه ور شدن در یک سفر پرشور دعوت می کند.

تصویر عطر لارسی لوان راینو مردانه :

عطر لارسی لوان راینو مردانه-LARSI LUAN RHINO EDP
عطر لارسی لوان راینو مردانه-LARSI LUAN RHINO EDP

توضیحات تکمیلی

برند

جنسیت

حجم

غلظت

رایحه

,

کشور مبدأ برند

سن مناسب

, ,

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عطر لارسی لوان راینو مردانه-LARSI LUAN RHINO EDP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای انتخاب عطر

پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها

محصولات مشابه

محصولی یافت نشد
مشتریان گرامی

لطفا برای سفارش محصولات ابتدا از طریق واتسپ و یا تماس تلفنی از مشاوره تلفنی ما بهره‌مند شوید.