10% -

عطر لویس آلاویا کوئین کنسانتره زنانه

ارسال رایگان سفارش‌های بیشتر از ۲ میلیون تومان
ارسال سریع به سراسر ایران
کد محصول 6269586401746 دسته‌بندی

Original price was: ۵.۲۸۰.۰۰۰ تومان.Current price is: ۴.۷۵۲.۰۰۰ تومان.

مشخصات عطر لویس آلاویا کوئین کنسانتره زنانه

توضیحات تکمیلی

توضیحات

عطر ادوپرفیوم زنانه لویس الاویا کوئین کنسانتره

قطعا تعریف و نام برند پرآوازه و پرطرفدار لویس را در میان برندهای معروف و منحصر به فرد جهان بارها و بارها شنیده‌اید. این برند به دلیل ویژگی‌هایی چون، ترکیبات منحصر به فرد، ماندگاری بالا و پخش بوی طولانی، همواره از سوی بسیاری از خاندانهای سلطنتی، ستاره‌های هالیوود، شخصیتهای برتر ورزشی و حتی سیاستمدارن مهم جهان، از طرفداری خاصی برخودار است. اگر بخواهیم یکی از پرطرفدارترین محصول این برند را به شما معرفی کنیم قطعا به نام عطر ادوپرفیوم زنانه لویس الاویا کوئین کنسانتره خواهیم رسید.

ویژگی‌های عطر ادوپرفیوم زنانه لویس الاویا کوئین کنسانتره

ادوپرفیوم زنانه لویس الاویا کوئین کنسانتره را در بازار با شیشه‌هایی به رنگ مشکی و با حجم ۸۰ میل مشاهده خواهید کرد. این عطر جذاب فرانسوی با رایحه‌ای کاملا ماندگار و کلاسیک خود، در دسته‌بندی مخصوص بانوان طراحی شده است. پخش بوی این عطر، کاملا منحصر بفرد میباشد و با ترکیبات خارق‌العاده‌ی خود، همواره قدرت این برند برتر را یدک میکشد.

غلظت عطر ادوپرفیوم زنانه لویس الاویا کوئین کنسانتره

برای بیان غلظت، این عطر استثنایی را میتوان در دسته‌بندی

ادو پرفیوم Eau de Parfum یا غلیظ قرار داد. لازم است بدانید که ادو پرفیوم به گونه‌ای از مواد و نت‌هایی خالص طراحی میگردد که با توجه دارا بودن بالاترین درصد اسانس روغن‌های عطری، میتوان از آن ماندگاری بالا، روایح بسیار خوشبو و پیچیده، پخش بو و خط بوی بسیار طولانی را انتظار داشت. در واقع ادو پرفیوم غالبا برای موقعیت‌های خاص یا زمانی که فرد قصد دارد رایحه‌ای قوی‌ و فراگیر را تجربه کند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نت‌های عطر ادوپرفیوم زنانه لویس الاویا کوئین کنسانتره

از آنجایی که نت‌های بویایی هر عطر این قابلیت را دارند که تاثیرات بسیار بالایی بر روی رایحه و ماندگاری عطرها بگذارند، معمولا سازندگان انواع خاص، نهایت دقت و توجه را در انتخاب آنها، اعمال خواهند کرد. به طور کلی سه نوع نت بویایی وجود دارد که عبارت است از نت ابتدایی، نت میانی و نت پایانی. در ساخت عطر زنانه لویس الاویا کوئین کنسانتره هر کدام از این نت‌ها به منظور ایجاد یک رایحه‌ی خاص با هم ترکیب شده‌اند. به عبارت دیگر سازندگان این عطر به دقت تک تک ترکیبات این نت‌ها را کنار هم چیده‌اند تا هم نشان دهنده‌ی احساسات خاص باشند و هم شخصیتی منحصر به فرد را تداعی نمایند.

در نت ابتدایی این عطر شاهد دو ترکیب قوی میوه‌ای تمشک و انگور سیاه می‌باشید که فوق‌العاده‌ترین حالت ممکن را در استشمام اغازین، ایجاد خواهند کرد‌. برای نت میانی که قطعا بیشترین زمان را به خود اختصاص میدهد، دو ترکیب گلی از گل یاس و گل رز را میبویید. هر کدام از این گلها به تنهایی می‌توانند دلبری خاص خود را داشته باشند، چه برسد به ترکیب هر دو که قطعا خاص‌پسندتر خواهند شد.

در نهایت، نت پایانی یا نت پایه اخرین رایحه‌ای است که شما هنگام بوییدن این عطر حس می‌کنید، حاصل آمیختن دو رایحه‌ استثنایی، از سدر و مشک خواهد بود.

بهترین زمان استفاده از عطر ادوپرفیوم زنانه لویس الاویا کوئین کنسانتره

برای بسیاری اهمیت دارد که هر عطر را در چه فصل یا حتی چه زمانی میتوان استفاده کرد. با اینکه ترکیبات این عطر، شما را برای فصلی خاص نمیخواند اما با این وجود بیشتر برای استفاده در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد میشود.

اما در خصوص بهترین زمان استفاده، میتوان گفت قطعا به سلیقه‌ی فردی مربوط می‌باشد. در روز یا شب، در انواع مهمانی یا جلسات، میتوانید از جلب توجه با لویس الاویا کوئین کنسانتره، لذت ببرید.

مشخصات کلی ادوپرفیوم زنانه لویس الاویا کوئین کنسانتره

LOUIS ALAVIA Queen Concentree Edp

نام

عطر زنانه

دسته‌بندی

گلیمیوه‌ای

گروه عطری

ادوپرفیوم

غلظت

تمشک و انگور سیاه

نت‌های آغازین

گل یاس و گل رز

نت‌های میانی

سدر و مشک

نت‌های پایانی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عطر لویس آلاویا کوئین کنسانتره زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای انتخاب عطر

پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها

محصولات مشابه

محصولی یافت نشد
مشتریان گرامی

لطفا برای سفارش محصولات ابتدا از طریق واتسپ و یا تماس تلفنی از مشاوره تلفنی ما بهره‌مند شوید.